Beques i ajuts

La Socrates Educa® International School compta amb un programa de beques i ajuts que afavoreix l’equitat d’entrada al món educatiu, la igualtat de drets i oportunitats i la cohesió social del territori.

Hi ha una borsa d'ajuts per a situacions i necessitats especials, descomptes per a les famílies nombroses i per a les que passen per dificultats puntuals. La Socrates Educa® International School també ofereix plans especials de finançament. Les beques i premis que es concedeixen anualment premien els alumnes que destaquen en camps específics per aspectes acadèmics i també d'actitud, i també se’n concedeixen a l'equip docent.

Si voleu més informació sobre el tema, si us plau poseu-vos en contacte amb la secretària del centre o reviseu la carta adjunta fent clic al botó de la pàgina (o accediu-hi des d'aquest enllaç).