Dominar quatre idiomes

Des del principi del procés formatiu, una de les prioritats de l’Socrates Educa® International School és que l’alumnat  domini plenament quatre idiomes. Això significa que de P1 a P5, per exemple, es fa immersió total en l'anglès: més que estudiar l'idioma, el que es fa és viure en anglès. El coneixement profund del català i del castellà també són prioritaris i s'introdueixen a primària.

Però no n’hi ha prou a saber expressar-se i comunicar-se amb fluïdesa en anglès, català i castellà. A la Socrates Educa® International School potenciem l’aprenentatge d’un quart idioma: el xinès. D’aquesta manera, ens assegurem que l’alumnat domina plenament les llengües més parlades al món. Per aconseguir-ho, comptem amb un entorn multicultural i plurilingüe, amb famílies i alumnat d'arreu del món, però sobretot amb un gran equip de professors i professores altament qualificats, amb experiència internacional i nadius en les diferents llengües de l'escola.

La Socrates Educa® International School és escola acreditada com a formadora i examinadora per la Universitat de Cambridge.

Si voleu més informació sobre els idiomes de l'Socrates Educa® International School, així com la seva integració durant el dia a dia de l'alumnat, podeu fer clic en aquest enllaç.