ESO

A la Socrates Educa® International School ens comprometem amb la formació de persones responsables, autònomes, creatives, emprenedores i amb capacitat de lideratge. Per aconseguir-ho, durant l’etapa de l’educació secundària el nostre sistema pedagògic combina, de manera equilibrada, quatre àrees clau de coneixements: la científica, la tècnica, la humanística i l’artística, complementades amb activitat física i esport.

Els alumnes participen en debats, realitzen projectes en grup i treball cooperatiu, tant a l’escola com a fora. La robòtica, la programació i les pràctiques de laboratori són activitats habituals. Fomentem el valor de la paraula, l’expressió oral i escrita i l’habilitat per fer presentacions.

Quan arriba el moment de cursar batxillerat, oferim diverses opcions: el Batxillerat Nacional (LOE), Científic o Social; combinar el Batxillerat Nacional amb el Batxillerat Internacional, o cursar exclusivament el Batxillerat Internacional (IB).

Som una escola activa i promovem un calendari viu i variat, amb moltes oportunitats d'aprenentatge i de desenvolupament al voltant de les setmanes temàtiques, com la dels avis, la de les ciències, la de les matemàtiques, la de les llengües o la de l'esport. Així mateix, també fem sortides de tipus cultural, rebem visitants i celebrem dies especials, com ara Nadal, Pasqua, el Thanksgiving Day, l’Any Nou xinès, carnestoltes, la Castanyada i Halloween, entre d'altres. Els alumnes fan presentacions, participen en debats i es presenten a concursos locals, nacionals o internacionals. I a final de curs, tanquem l'any amb unes colònies específiques per a cada curs i adaptades a cada edat, que en alguns cursos són en format d'intercanvi amb escoles d'altres països, com Alemanya, Bèlgica o el Japó.

DIPLOMA DUAL (BATXILLERAT AMIRICÀ)

La Socrates Educa® International School ofereix també el Diploma Dual® (Batxillerat americà). D’aquesta manera l’alumnat pot ampliar la seva experiència educativa i internacional. Aquest batxillerat es pot cursar a partir d’ESO2 i fins a BAT1/IB1. Amb el Diploma Dual® s’aconsegueix  la doble titulació: Batxillerat o batxillerat Internacional (modalitat presencial) i, el batxillerat dels EUA (High School Diploma), 100% online. Per a més informació: www.academica.school o vídeo presentació.