Menjador

L’alimentació és un factor clau en la vida dels infants i els joves i té una incidència directa sobre el rendiment al llarg de tot el procés d’aprenentatge. A la Socrates Educa® International School vetllem perquè el nostre alumnat gaudeixi d’una alimentació sana, variada, equilibrada i de qualitat. No només fomentem l’adquisició d’hàbits saludables, entre els quals el consum de fruita i verdura, sinó que també entenem el menjador com un espai de socialització i cultura.

L’escola compta amb una cuina moderna in situ i diversos menjadors: per als més petits i per als grans, amb dos projectes adaptats a les diferents edats i les seves necessitats.

A més del dinar, s’ofereixen berenars i esmorzars. Els serveis es poden contractar per mes o per dies. Es fa un seguiment individualitzat si hi ha necessitats especials i també s’ofereixen menús especials adaptats a les necessitats de l'alumnat, com ara menú sense gluten, menú vegetarià, etc.

Potenciem molt que les famílies coneguin el projecte del menjador de l'escola, amb presentacions de la nostra dietista i nutricionista, l'equip de monitors i monitores o l'equip expert que s’encarrega de la cuina. A més, igual que es fa en altres àmbits de l'educació i en les diferents assignatures, s'envien a les famílies informes i valoracions sobre l'aprofitament, la conducta i els hàbits de l'alumnat al menjador. L’escola bressol envia cada dia un informe als pares perquè sàpiguen com han menjat els seus fills i filles, i durant primària, ESO i batxillerat s'envien reports periòdicament, i l'informe de notes recull comentaris referents al comportament i als hàbits observats al menjador, aspecte al qual la Socrates Educa® International School atorga gran importància.