Participació activa

Som una escola oberta a les famílies. Entenem que el procés de formació integral de l’alumnat és una responsabilitat compartida per tota la comunitat educativa i que, per tant, requereix la participació tant de les famílies com del centre. L Socrates Educa® International School fomenta la implicació activa de les famílies a través de diferents canals perquè esdevinguin veritables coeducadores. L'equip directiu, el personal docent i el nostre gabinet psicopedagògic orienta i vetlla per les famílies i l'alumnat. Oferim suport al procés educatiu, especialment en les etapes de canvi, mitjançant atenció individualitzada, l’escola de pares i mares i un servei d’atenció a la diversitat.

La participació de les famílies en la vida escolar pot ser a diferents nivells i sempre amb caràcter participatiu i voluntari.

Una manera de participar és a través dels clubs Socrates Educa® International School, entre els quals hi ha el d’Art, Cultura i Oci, el d’Esports, el de Salut, Ciències i Tecnologia, i el de Serveis a la Comunitat. En els clubs les famílies poden organitzar esdeveniments i fer propostes d'acord amb l'escola i sobre el calendari i la vida escolar.

Cada família també podrà trobar oportunitats d'entrar i viure l'escola a un nivell més proper a les aules amb les jornades de portes obertes (dintre de l'aula), participant a les setmanes especials amb xerrades i tallers, organitzant activitats amb l'equip docent, entrant a les aules per donar suport a la lectura, per explicar contes als més petits... tot un món de possibilitats que busquen el reforç positiu d'acostar l'escola, les famílies i l'alumnat.

La Socrates Educa® International School també s’obre a la societat i a l'entorn posant a la seva disposició equipaments i serveis educatius.

Amb tot, volem que les famílies se sentin còmodes, segures i partícips del procés educatiu per assolir una relació de confiança amb l'escola dels seus fills i filles.