Transport escolar

A més dels mitjans de transport públic, com ara el tren (l’estació més propera és la de Port Aventura), per arribar a l'escola la Socrates Educa® International School ofereix diferents rutes d’autobús que cobreixen una extensa àrea.

A tots els autobusos hi van monitors i monitores. El servei de transport escolar, que es pot contractar per dies o per mesos, respon a la nostra voluntat d'acostar l'escola al territori per facilitar-hi l'accés i a criteris de sostenibilitat i seguretat (el transport col·lectiu produeix menys impacte mediambiental i és més segur).

Ara utilitzem l'aplicació BatOnRoute perquè els pares facin un seguiment del progrés dels seus fills en temps real en el camí cap a l'escola o des de l'escola. Això us proporciona seguretat i tranquil·litat.